Klacht: Vandaag 5-4-2018 geen krant ontvangen.

Telegraaf21 op 05 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw den Hartog, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u gisteren de krant niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de desbetreffende bezorgdienst om dit bespreken en en ervoor te zorgen dat de krant weer iedere dag...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 5 april 2018

Samenvatting wordt geladen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 april 2018 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw den Hartog,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u gisteren de krant niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de desbetreffende bezorgdienst om dit bespreken en en ervoor te zorgen dat de krant weer iedere dag bezorgd wordt zoals u van ons gewend bent.

Uiteraard worden de gemiste kranten aan uw vergoed.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het telegraaf webcare team (BR)

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM