Klacht: te late bezorging

giafred op 23 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de krant wordt regelmatig te laat bezorgd wil hem graag voor 7uur hebben
Nu vrijdag geheel geen krant bezorgd

Gewenste Oplossing:

als de krant op tijd is bezorgd ben ik tevreden, wil hem nog graag ontvangen vandaag Vrijdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Giacomini,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met de bezorging. Wij begrijpen dat u de krant graag op tijd ontvangt en kunt lezen voor uw vertrek.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw telefonische melding hebben wij in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat u vanaf heden de krant weer dagelijks op tijd ontvangt.

Indien u onverhoopt hetzelfde probleem blijft ervaren, verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden, dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren. Het doorgeven van een bezorgklacht kan telefonisch via telefoonnummer 088-8248241 en via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door