Mijn Klacht:
de krant wordt regelmatig te laat bezorgd wil hem graag voor 7uur hebben
Nu vrijdag geheel geen krant bezorgd
Gewenste Oplossing:
als de krant op tijd is bezorgd ben ik tevreden, wil hem nog graag ontvangen vandaag Vrijdag

de krant wordt regelmatig te laat bezorgd wil hem graag voor 7uur hebben
Nu vrijdag geheel geen krant bezorgd
als de krant op tijd is bezorgd ben ik tevreden, wil hem nog graag ontvangen vandaag Vrijdag
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 mei 2017 om 10:25 geantwoord
Geachte heer Giacomini,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met de bezorging. Wij begrijpen dat u de krant graag op tijd ontvangt en kunt lezen voor uw vertrek.
Onze excuses voor het ongemak.
Uw telefonische melding hebben wij in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat u vanaf heden de krant weer dagelijks op tijd ontvangt.
Indien u onverhoopt hetzelfde probleem blijft ervaren, verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden, dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren. Het doorgeven van een bezorgklacht kan telefonisch via telefoonnummer 088-8248241 en via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
SA- Webcare Team