Klacht: niet ontvangen krant

willy9-8-1944 op 31 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag 31 maart geen krant ontvangen ben ik totaal niet blij mee

Gewenste Oplossing:

als jullie doen wat altijd beloofd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 april 2018 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Lanser,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 31 maart geen Telegraaf heeft ontvangen.

Begrijpeljik dat u daar niet blij van wordt! U mag als abonnee van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

U heeft deze melding ook op zaterdag zelf al aan ons doorgegeven. Deze melding hebben wij direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.
Ter compensatie van de gemiste krant van zaterdag verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met een dag, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

willy9-8-1944

Heeft op 03 april 2018 om 17:15 geantwoord

ik heb een dure krant op zaterdag moeten kopen , daar heeft u niets over vermeld

Alle klachten die gemeld zijn door