Klacht: Niet ontvangen krant

[email protected] op 24 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Zorge, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 24 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u op de dag zelf hier inderdaad...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 24 maart 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer in korte tijd geen krant . De eerste keer na bezorgt dus dat was oké ,maar vandaag kiezen julli er voor om hem maar helemaal niet te bezorgen . De klacht overigens vroeg gemeld .
Als dat het beleid is denk ik er over mijn abonnement op te zeggen .

Gewenste Oplossing:

Nu nog niet , komt misschien weer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 maart 2018 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Zorge,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 24 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u op de dag zelf hier inderdaad ook melding van heeft gemaakt via Mijn Media en dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst. Wij zullen er zorg voor dragen dat dit ook besproken wordt met onze bezorger en dat de nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Vermoedelijk is de krant de vorige keer door omstandigheden later dan normaal bij u bezorgd waardoor u deze alsnog heeft ontvangen.
De gemiste krant van afgelopen zaterdag hebben wij op uw abonnement verrekend in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd is aan de aanbiedingsperiode van uw abonnement om er zo voor te zorgen dat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM