Klacht: Niet ontvangen krant

Sjoerd en dennis op 24 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Voogd, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 24 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen en dat dit de 3de keer dit jaar blijkt te zijn. Onze excuses voor het...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 24 februari 2018

Een klant van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met het niet ontvangen van de zaterdagkrant, wat nu al de derde keer dit jaar is. Daarnaast wordt er geklaagd over de vertraagde levering van de krant op zaterdag. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Het is nu half 8 en heb weer eens m’n krant weer niet in de bus liggen dit is volgens mij al de derde x dit jaar dat ik op zaterdag de krant niet ontvang
TevenS is de krant op zaterdag ook altyd te laad

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden Waneer ik vandaag als nog de krant bezorgt krijg en in de toekomst de krant op zaterdag ook gewoon voor 07:00 uur in de bus heb liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 februari 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Voogd,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 24 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen en dat dit de 3de keer dit jaar blijkt te zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en dit wordt ook besproken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij een extra bezorgdag toegevoegd aan uw abonnement om er zo voor te zorgen dat u aan het eind van uw abonnement alle kranten heeft ontvangen waar u recht op heeft.

Graag zouden wij u willen verzoeken om wanneer u uw Telegraaf niet ontvangt, direct melding bij ons te maken. Dit stelt ons namelijk in staat sneller actie te ondernemen om er zo voor te zorgen dat het probleem ook zo snel mogelijk op te lossen.
U kunt uw klacht op verschillende manieren doorgeven waaronder via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl en telefonisch via onze klantenservice op het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM