Klacht: niet bezorgd

wim rijsdijk op 02 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Rijsdijk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u vanochtend, maandag 4 juni 2018,...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 2 juni 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Al 4 weken op zaterdag geen krant ontvangen voor de derde keer gemeld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de krant gewoon krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juni 2018 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Rijsdijk,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u vanochtend, maandag 4 juni 2018, hierover ook contact heeft gehad met een van onze collega's van de klantenservice. Onze collega heeft uw klacht in behandeling genomen en inmiddels ook de nodige maatregelen genomen in de richting van onze bezorgdienst.

Wij zullen daarom uw klacht hier afsluiten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM