Klacht: maandag nooit een krant (telegraaf)

J.Beenakker op 05 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Beenakker, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nooit op maandag wordt bezorgd. U krijgt deze op dinsdag mee geleverd. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat u uw krant een dag later bezorgd...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 5 juni 2018

Een klant van de Telegraaf heeft aangegeven dat zijn krant op maandag nooit wordt bezorgd en dat deze samen met de dinsdagkrant aankomt. Hierdoor ontvangt hij de sportuitslagen van het weekend pas op dinsdag. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

nooit wordt op de maandag mijn krant bezorgd. Die komt samen met krant van dinsdag in de bus. De sportuitslagen van het weekend zie ik pas dinsdag.

Gewenste Oplossing:

Als dir probleem is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2018 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Beenakker,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nooit op maandag wordt bezorgd. U krijgt deze op dinsdag mee geleverd.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat u uw krant een dag later bezorgd krijgt. Wij lossen dit dan ook graag voor u op.

Wij hebben in onze administratie echter alleen het abonnement verwerkt staan dat op gisteren, 05 juni 2018 is ingegaan. Wij hebben uw melding direct doorgegeven en zullen er alles aan doen om de volgende maandagkrant op de juiste dag bij u bezorgd te krijgen.

Wij hebben geen eerdere meldingen van u mogen ontvangen over het niet correct bezorgd krijgen van uw krant. Wij verzoeken u vriendelijk om iedere niet correct bezorgde krant aan ons te melden. Alleen op die manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM