Mijn Klacht:
Geen krant bezorgd
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn zaterdagkrant alsnog bezorgd wordt.
g vd brom op 30 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mijnheer, mevrouw Van den Brom, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u jongstleden zaterdag 30 juni geen Telegraaf heeft ontvangen. Wij begrjipen dat het vervelend is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Als abonnee mag u...
Een abonnee van de Telegraaf heeft geklaagd over het niet ontvangen van de krant in de brievenbus. De klacht is inmiddels opgelost.
Geen krant bezorgd
Wanneer mijn zaterdagkrant alsnog bezorgd wordt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 juli 2018 om 11:55 geantwoord
Geachte mijnheer, mevrouw Van den Brom,
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u jongstleden zaterdag 30 juni geen Telegraaf heeft ontvangen.
Wij begrjipen dat het vervelend is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.
Uw melding is inmiddels in onze administratie verwerkt en wij hebben onze bezorgdienst verzocht om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. Ter compensatie van de gemiste krant ontvangt u na de beeindiging van uw abonnement nog een krant extra.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u in de toekomst snel als abonnee terug te mogen begroeten.
met vriendelijke groet,
AN Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM