Klacht: krant maandag 9-4-2018 niet ontvangen

alrmd81 op 09 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 10 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Weijers, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op de tweede dag van uw abonnement niet is bezorgd. Dat is geen goed begin van uw abonnement! Goed dat u dit aan ons doorgeeft,...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 9 april 2018

Een abonnee heeft op de tweede dag van zijn nieuwe abonnement op maandag 9 april 2018 geen krant ontvangen. Ondanks het indienen van een klacht per e-mail op dezelfde dag, is de krant tot op heden niet bezorgd. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op de tweede dag van mijn een nieuw abonnement heb ik geen krant ontvangen .
Heb de zelfde dag de klacht daarover per mail verzonden, maar tot heden geen krant ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat de rest van de bezorging beter verloopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 april 2018 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Weijers,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op de tweede dag van uw abonnement niet is bezorgd.

Dat is geen goed begin van uw abonnement! Goed dat u dit aan ons doorgeeft, zo kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Helaas is het sinds enkele jaren niet meer mogelijk om niet bezorgde kranten na te bezorgen. In plaats daarvan compenseren wij de gemiste krant door de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag op te schuiven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM