Mijn Klacht:
geen krant gekregen
Gewenste Oplossing:
als nu nog een krant krijg.
fred handgraaf op 17 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Beste meneer Handgraaf, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen...
Samenvatting wordt geladen...
geen krant gekregen
als nu nog een krant krijg.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 maart 2018 om 11:36 geantwoord
Beste meneer Handgraaf,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen dit ook bespreken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Vandaar dat wij de gemiste krant gecompenseerd hebben op uw abonnement. Wij hebben een extra bezorgdag toegevoegd aan de lopende betaalperiode van uw abonnement, zodat u natuurlijk niet betaald voor een krant die u niet heeft ontvangen en aan het eind van de periode wel het aantal kranten heeft ontvangen waar u recht op heeft.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM