Klacht: Geen spaarkaart

noesel1 op 14 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 4 bonnen uit de telegraafs van zaterdag maar kan geen toegang krijgen tot www.telegraaf.nl/zomeractie.
Wilt U svp de spaarkaart toch per Email aan mij sturen ?.

Gewenste Oplossing:

Als ik een spaarkaart ontvang per Email

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juni 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Noesel,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen toegang heeft kunnen verkrijgen tot het formulier op www.telegraaf.nl/zomeractie. Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer u de link invoert in een zoekmachine zoals Google, dan wordt er gezocht naar trefwoorden, in plaats van een website. Het is daarom belangrijk dat u de link (zonder punt aan het einde) invoert in de adresbalk bovenaan.

Mocht u alsnog niet op de pagina terechtkomen, dan kunt u het formulier ook invullen via de volgende link:
http://tmg.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=7YU7Y_JkA7jUOD9DUX1AyaokAb6YGkKWj0XsIX1Cffd13AE7ffREsVIjC29MOmRI0HfP93KD4t777R

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons via telefoonnummer 088-8248242.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door