Klacht: geen krant ontvangen

op 19 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juni 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Luichjes,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw bezorgklacht goed ontvangen. Dit betekent dat wij contact opnemen met uw bezorgdienst hierover om dit in de toekomst te voorkomen. Ook verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Uiteraard kunt u dagelijks de krant digitaal lezen via onze website en apps. Mocht u hier hulp bij willen dan horen we dit graag.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door luich002