Mijn Klacht:
Geen krant gehad
Gewenste Oplossing:
Vandaag nog een krant a u b
4Tuinfakkels op 09 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Beste meneermevrouw Merlijn, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 9 juni 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen...
Een klant heeft geen krant ontvangen van de Telegraaf. De klacht is inmiddels opgelost.
Geen krant gehad
Vandaag nog een krant a u b
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 juni 2018 om 11:23 geantwoord
Beste meneermevrouw Merlijn,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 9 juni 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen er zorg voor dragen dat dit ook besproken wordt met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Daarom hebben wij de gemiste krant gecompenseerd op uw abonnement in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd is aan de lopende betaalperiode van uw abonnement. Dit doen wij om er zo voor te zorgen dat u natuurlijk niet betaald voor een krant die u niet heeft ontvangen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM