Klacht: geen bezorging

Cees Hoogesteger op 03 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden heb ik een abonnement op de telegraaf genomen, wat 27 mei in zou gaan! Nu de tweede zaterdag ik geen krant heb ontvangen vraag ik me af waarom ik lid ben geworden????

Gewenste Oplossing:

Als die krant op tijd geleverd wordt natuurlijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Telegraaf

7 jaren geleden - Geachte mijnheer Hoogesteeger. Begrijpelijk dat u zich afvraagt waarom u een abonnement heeft genomen als u toch geen krant krijgt. Wij onderzoeken op dit moment de oorzaak van het probleem met als doel dit zo snel mogelijk op te lossen. Uiteraard hebben wij uw abonnement ter compensatie van de gemiste dagen verlengd met twee bezorgdagen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Hoogesteeger.

Begrijpelijk dat u zich afvraagt waarom u een abonnement heeft genomen als u toch geen krant krijgt. Wij onderzoeken op dit moment de oorzaak van het probleem met als doel dit zo snel mogelijk op te lossen. Uiteraard hebben wij uw abonnement ter compensatie van de gemiste dagen verlengd met twee bezorgdagen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door