Klacht: De telegraaf niet ontvangen

Reinierus op 11 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Leijenhorst, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u vandaag uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat dit...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 11 mei 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

11 Mei 2018 de krant niet ontvangen. Dit gebeurd regelmatig.

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant krijg op het moment dat ik er recht op heb volgens het abonnement.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 mei 2018 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Leijenhorst,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u vandaag uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat dit ook wordt besproken met onze bezorger.
Uiteraard vergoeden wij de gemist krant door uw abonnement in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd is aan de aanbiedingsperiode van uw huidige abonnement. Dit doen wij om er zo voor te zorgen dat u straks aan het eind van deze periode het aantal kranten heeft ontvangen waar u recht op heeft.

Mocht u toch graag vandaag De Telegraaf lezen, dan kunt u dit digitaal doen via onze website op www.telegraaf.nltelegraaf-i of via onze De Telegraaf Krant App op smartphone en tablet. Als u hierop inlogt met u Mijn Media account, krijgt u meteen toegang tot onze digitale Telegraaf.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Telegraaf webcare team BR

Reinierus

Heeft op 11 mei 2018 om 14:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

DAT DE KRANT NIET BEZORGD IS GEBEURD ERG VAAK. IK VIND DAT DE TELEGRAAF EEN BEZORG PLICHT HEEFT DAAR IK VOORAF BETAAL.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM