Mijn Klacht:
Zaterdag 17 maart de telegraaf niet ontvangen
Gewenste Oplossing:
tot op heden ben ik nog niet tevreden met de bezorging
[email protected] op 17 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Beste meneer/mevrouw Boot, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u op de dag zelf ook melding...
Een klant heeft op 17 maart de Telegraaf niet ontvangen. Na contact met de klantenservice is de klacht opgelost.
Zaterdag 17 maart de telegraaf niet ontvangen
tot op heden ben ik nog niet tevreden met de bezorging
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 maart 2018 om 11:30 geantwoord
Beste meneer/mevrouw Boot,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 maart 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij zien dat u op de dag zelf ook melding heeft gemaakt via Mijn Media. Deze melding is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst en wordt ook besproken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
De gemiste krant is ook gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag op onze kosten onder de voorwaarden van uw abonnement.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM