Mijn Klacht:
geen kkrant vandaag
Gewenste Oplossing:
alls hij bezorgt wordt
Geachte mijnheer Schoegje, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet bezorgd is. Wij hebben inmiddels een leuk telefoongesprek hierover met u gehad, waarbij u aangaf een vergissing gemaakt te hebben omdat u op zondag dacht dat...
Een klant heeft aangegeven dat de krant op de betreffende dag niet is bezorgd. Het probleem is inmiddels opgelost.
geen kkrant vandaag
alls hij bezorgt wordt
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 17 april 2018 om 12:43 geantwoord
Geachte mijnheer Schoegje,
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet bezorgd is.
Wij hebben inmiddels een leuk telefoongesprek hierover met u gehad, waarbij u aangaf een vergissing gemaakt te hebben omdat u op zondag dacht dat het zaterdag was.
Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij zijn blij dat uw krant netjes bezorgd is en zullen er alles aan doen om dit zo te houden.
Aangezien u een wel heel trouwe abonnee bent zullen wij u deze week een kleine attentie sturen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM