Klacht: de telegraaf is nog steeds niet bezorgd.

op 30 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is nu 09.25 uur en nog steeds is de Telegraaf niet bezorgd.
toen ik op uw andere site vermeldde deze klacht kreeg ik als antwoord dat mijn adres onbekend is bij de Telegraaf.
Vreemd want ik ben al 30 jaar abonee.

Gewenste Oplossing:

als ik de telegraaf snel zal ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 september 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Schie,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Om uw bezorgklacht in het vervolg via internet te kunnen doorgeven, adviseren wij u om in te loggen met uw account. Dat voorkomt de storing die zich bij u heeft voorgedaan.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door poekertje