Klacht: de spelregels naleven

op 14 september 2016 over Vomar in de categorie Supermarkten

ik ging vandaag naar de vomar in de plantage en ik was zoals in de spelregels staat 4e wachtende klant krijgt zijn boodschappen gratis. Dus ik direct melden. Krijg ik te horen ja de mevrouw voor u had geen mandje. ik kan nergens teruglezen of dat ook daadwerkelijk nodig is. Ook had mevrouw haar producten al op de band gelegd. waardoor ik niet kan controleren of zij een mandje had. Dus excuus 1 was omdat zij geen mandje had krijg ik het niet maar er staat in de regels dat ik als klant een mandje of winkelwagen moet hebben. ik reageerde daar ook mee. Kreeg ik nog een reden te horen ja mevrouw voor u heeft maar 1 product. Waarop ik reageerde wat maakt dat uit een klant is een klant. Dus ik kreeg mijn producten niet gratis terwijl ik er wel recht op heb

Als ik een excuus krijg en het bedrag op de kassa bon die als bijlage teruggestort krijg omdat ik er wel recht op had. Ook dat de kassa medewerkers de regels kennen en niet met loze nep regels gaan strooien.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roykattoussi