Klacht: Verkeerd product geleverd, nu geen geld terug

op 17 november 2015 over De Ooyevaar in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een carterpan voor mijn auto besteld bij dit bedrijf, via onderdelenlijn.nl. Nu blijkt dat ze een andere carterpan hebben gestuurd, dan de pan die ik heb opgegeven. Ander artikelnummer en ander motornummer. Hierop heb ik contact gelegd met het bedrijf en het probleem voorgelegd. Helaas konden ze geen andere pan leveren, maar mijn geld zou ik ook niet terugkrijgen, want ik had dit zelf beter moeten navragen volgens het bedrijf. Zij zijn toch verkoper en specialist hierin? Hierop heb ik aangegeven dat er ook nog zoiets bestaat als het herroepingsrecht, waarbij ik een internet aankoop binnen 14 dagen retour mag sturen. Helaas, zij waren geen webshop was het antwoord. Het gesprek werd afgesloten met: “neemt u maar contact op met onze advocaat!”

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terugkrijgen van de carterpan. Het gaat om een bedrag van €67,01.

Alle klachten die gemeld zijn door mobiliteitscenter