Klacht: DE NAAD VAN HET GRANIETEN AANRECHTBLAD LAAT WEER LOS

op 27 juli 2017 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

We hebben in 2014 een keuken door mandemakers laten plaatsen en tot 2x toe liet de naad los. Het granieten aanrechtblad loopt in een hoek over in de bar. Nu laat de naad voor de 3e keer los

we zijn tevreden als de naad nu zo goed wordt gelijmd dat deze niet meer los laat

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

3 weken geleden - Beste mevrouw Jans, Ik kan me voorstellen dat dat heel erg vervelend is. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit te bespreken. Ik begrijp dat u het graag blijvend opgelost wil hebben, hier streven wij natuurlijk ook altijd naar. Met vriendelijke groet, Lonneke - Webcare Mandemakers Keukens

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:00 geantwoord

Beste mevrouw Jans,

Ik heb begrepen dat onze klantenservice u niet heeft kunnen bereiken en zij u een mail hebben gestuurd met het verzoek om hen te contacteren op 0416- 539 310 om uw probleem op te lossen.

Mocht u nog daarna nog verdere vragen hebben, meldt u dat dan zeker weer aan ons.

Lonneke - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Carolinejans