Klacht: De la Place app geeft error

op 15 februari 2018 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 23 februari 2018 om 11:10 geantwoord

Beste Majda Annia,

Dankjewel voor je bericht waarin je aangeeft dat je de voorwaarden niet kunt accepteren, wat vervelend om te horen dat je hier tegenaan loopt.

Het is inderdaad bij ons bekend dat dit gedeelte op sommige smartphones en tablets niet goed wordt verwerkt, en de IT is er hard mee bezig om te kijken waar dit aan ligt. Excuses voor het ongemak. Gelukkig kunnen we je wel een manier bieden om je app weer te kunnen gebruiken!

Als je op een vaste computer (een pc of laptop) naar onze website gaat en inlogt met dezelfde account als in de app, dan word je ook daar gevraagd om de voorwaarden te accepteren. Daar zal het probleemloos gaan.
Zodra de voorwaarden geaccepteerd zijn, zal het ook in de app niet meer gevraagd worden en kan je de app weer als normaal gebruiken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het heel graag om je verder te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annia