Klacht: de krant niet door dieuwen in de brieven bus

op 19 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

dit is niet de eerste keer…. en heb altijd niet een melding er van gemaakt… maar de krantenbezorger neemt niet de moeite om het met “regenachtig weer” de krant door te drukken, zodat het ook echt in de brievenbus zit… en niet er helemaal uitsteekt. nu is de KRANT HELEMAAL NAT!!!!! ik wil dit opgelost hebben … en niet dat ik een krant extra krijg… daar zit ik niet op te wachten! ik wil een droge krant en dat de bezorger de moeite neemt de krant netjes te bezorgen. dat jullie in gesprek gaan!!!! kan nu eind van de ochtend het lezen… eerst op de radiator leggen… daar geen abonnement voor genomen… in afwachting uw reactie.

alleen bij een nette bezorging!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 oktober 2016 om 09:26 geantwoord

Geachte meneer Hoekman,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet goed verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgegeven naar onze bezorgservice met het dringende verzoek de krant in het vervolg goed door te duwen. Wij gaan ervan uit dat er spoedig verbetering in de bezorging te zien zal zijn.
Mocht het probleem onverhoopt toch aanhouden, dan horen wij dit graag van u.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door R. Hoekman