Klacht: De koerier die niet kwam.

op 03 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond zou tussen 19.00 en 22.00 de telefoon van mijn baas worden opgehaald.
Om 22.30 zag ik eindelijk dat de koerier op de GPS vlak bij was.
Een paar minuten later krijg ik een sms dat de koerier om 22.55 uur komt.
Dat klopt wel ten opzichte van waar hij rijdt.
23.10 nog steeds niemand.
Ga ik op de link kijken.
staat er er is nog geen afspraak, maak een afspraak.
Koerier dus mooi niet op komen dagen.
Ik ben tot 24.00 uur in touw geweest om de telefoon weer op orde te krijgen voor vandaag en kan pas 2 dagen later weer afspreken.
Vorige keer kreeg ik ook al een telefoon retour helemaal onder de lijmresten en moest ik zelf betalen, omdat hij gevallen zou zijn, terwijl hij op het bureau was blijven liggen en in de zon was komen liggen.
De telefoon was helemaal niet gevallen en had ook 0,0 schade.
Ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen en ik verwacht van een dergelijk bedrijf dat ze minimaal net zo zuinig op mijn spullen zijn, maar dat is niet zo.
Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en ga mijn abonnementen bij Vodafone allemaal opzeggen.
Zoveel ellende gehad de afgelopen jaren met Dynalogic, dat we besloten hebben een einde te maken aan het contract met Vodafone, ondanks ik verder heel tevreden over Vodafone ben.
Ze zijn wel duur in verhouding met anderen, maar de service is ook altijd goed, met uitzondering van deze dik betaalde Dynalogic service.
Dan maar een goedkoop abonnement en als de telefoon kapot is, een nieuwe kopen.
Zal uiteindelijk veel goedkoper zijn en veel minder ergernis.

Gewenste Oplossing:

Waarschijnlijk okomen we hie niet uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Civiel Advies