Klacht: De klachten worden op dit moment niet opgelost

op 01 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13 juli 2017 heeft het transport bedrijf voor het laatst de klachten verwerkt die bij klacht.nl bekend is.

Volgens mij is het bedrijf met vakantie of ze kunnen de aantal klachten niet meer aan of ze hebben de mentaliteit van laat maar we hebben toch een \’wurg contrac\’ met de bedrijven waarvan ze de spullen transporteren.

Ik zelf heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij het transport bedrijf zelf en bij klacht.nl en nog niets van het transport bedrijf gehoord. Een week is misschien te snel vandaar dat ik naar de laatste klacht heb gekeken die het transport bedrijf heeft verwerkt en wat bij klacht.nl bekend is

Alle klachten die zijn ingediend binnen een week oplossen mits deze klachten een week kunnen wachten.

Klachten die niet een week kunnen wachten zoals een product op tijd leveren enz. direct oplossen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:14 geantwoord

Geachte N. van der Bruggen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 19:21 geantwoord

Het transport bedrijf geeft nu klacht.nl de schuld dat hun de klachten niet door krijgen. Het transport bedrijf had zelf ook kunnen kijken bij klacht.nl of denkt het transport bedrijf dat ze het zo goed doen dat er bijna een maand geen klachten zijn. Verder weten ze al een paar dagen dat ik een klacht heb ingediend via klacht.nl en dan nu pas met dit antwoord komen. Verder heb ik de klacht ook bij het transport bedrijf telefonisch ingediend en waar ik het besteld heb en daar heeft het transport bedrijf ook niets mee gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Orka72