Klacht: Alles verolren

nasier67 op 20 januari 2013 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

IK heb een huis gekocht in 2004 door een hypotheek via SNS bak. D huis heeft mij300000 gekost als kale huis. OMde hus bewoonbaar te maken Ik heb 70000 besteed. Ik had min eigen geld 30000 en de rest 40000 heb geleen via SNS bank. Zo mijn hypotheek opgeolen tot 340000 Euro. I heb netjes betalld totdat ik mijn werk verolren heb in 2007. In 2007 heb ik Nedrland verlaten om werk to zoeken.Ondanks ik Nederland verliet en niet meer wonde in het huis heb ik toch doorbetaald tot 2010 ik had gehoopt dat de markt zou verbeteren. Maar helaas dat was niet het geval. Mijn schulden waren aan het oplopen. Al de tijd de huis was te koop maar niemand wilde kopen.IK ben naar de bank gegaan en Ik zei tegen de bank Ik kan niet meer de hypotheek aflossen. De bak zou het huis verkopen zo de huis eindelijk was verkocht door de bank voor 245000. De bank wilt nu van mij de rseterende geld aen de rente en ook de rente vanaf 2010. DE SNS bank zei tgen mij dit is ons probeleem niet maar youw probleem en je moet alles betalen. Zo totale bedrag die de bank van mij vragt is 126000. Zij weten hoeveel de waarde van het huis was en voor hoeveel de huis verkocht is. IK heb berekening gemaakt van het rente bedraag die ik aan de bank betaald, dit was meer dan 72000 Euro. De huis heeft 245000 opgebraacht. Dit betekent de bank heeft ten minste zijn verleende bedrag aan mij binnen maar zij willen nog meer is dat eerlik. Ik ben bijna gek gemaakt door de bank en ik heb alles verloren mijn huis mijn verdiende geld en mijn spaar geld en zij willen nog meer. Heel graag oplossing voor mij vinden. IK ben vergeten dat ik de bank gevraagd heb om het huis te verhuren mij zij hebben gewiegerd.

De bank moet ook en risico nemen dat betekent dat totae kwijtshelden van de resterende bedrag.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 22 januari 2013 om 11:18 geantwoord

Deze klacht ten onrechte aan De Hypotheker gemeld. Wij hebben aangeraden de klacht bij de juiste partij, SNS Bank, te melden. De Hypotheker.

Alle klachten die gemeld zijn door