Klacht: de haak erop gegooid door Telfort

op 15 december 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

ik had een klacht dat mijn modem telkens gereset moest worden. na aanleiding daarvan stuurde telfort me een nieuw modem op omdat dat waarschijnlijk(al4x) de oorzaak was. Krijg ik het nieuwe modem net binnen doet die het zelfs helemaal niet. Toen ook dat melde aan de telefoniste kreeg ik direct de vraag ” hoe weet u dat zo zeker.?” alsof ik achterlijk ben zeker. Er gaat geen enkel lampje branden. Dan begint het gedonder met probeer eens dit en probeer eens dat. Aan het feit dat aan de verpakking al is te zien dat de het modem zeker niet nieuw was ben ik geen eens toegekomen. En maar doorgaan op haar reacties en doe dit en dat zit zo.Een ik weet het beter houding van heb ik je daar. Een simpele vraag en eigenlijk melding van een kapot ontvangen modem resulteerde in een wellus nietjes gesprek. Wat een onprofessionele telefoniste. Nadat ik nogmaals aangaf dat ik niet belde voor het zogenaamde expertise maar alleen wilde melden dat ik een kapot modem had ontvangen werd door haar gewoon midden in het gesprek de verbinding verbroken met een laatste geërgerde uitspraak van haar “dit was het ! Wat een slechte service zeg. Ik verwacht van Telfort een reactie aangaande. Zo niet dan gaat dit wereldkundig op de sociale media en zeg ik mijn abbo direct op.

Oplossing van probleem en excuses van Telfort en de telefoniste een reprimande of als ze bij mij zou werken gewoon ontslag. met gedwongen dokters opname.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Reactie van de melder van de klacht gitaarmartin

1 maand geleden - Telfort neemt mijn klacht niet in behandeling ?? Oke daar gaan we. Dag Telfort ik zeg per direct op.KUTBEDRIJF

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gitaarmartin