Klacht: De deur van de vaatwasser viel opeens naar beneden.

op 29 augustus 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Bij het openen van de deur van onze vaatwasser, klapte deze zonder remming open.
Hierbij heeft mijn man zijn scheenbeen bezeerd. Ook is de deur aan de binnenzijde ter hoogte van het scharnier vervormd.
Wij hebben vorige weekcontact opgenomen met mevr Gerritsen van Siemens. Uit het gesprek bleek dat onze vaatwasser 1 maand te oud zou zijn voor een coulance behandeling. Wij hebben daarna bij Siemens een setje nieuwe veren besteld. Groot was onze verbazing toen wij in de beschrijving lazen, dat er voor onze vaatwasser een “Umbauaktion” geweest is voor de veren welke kapot zijn gegaan. U kunt zich voorstellen dat wij deze informatie en ombouw graag eerder hadden willen weten.Niet nadat de veren ( 1 maand na 3 jaar ) kapot zijn.
Mevrouw Gerritsen vertelde niet aan te kunnen geven hoeveel deze reparatie zou gaan kosten wanneer dit door uw service medewerker wordt uitgevoerd.
Nb wij hebben de veren niet verwisseld, wij willen graag van u horen hoe dit opgelost wordt door Siemens.

Vriendelijke groet,
Fam. Bonder
Schoener 38
2401 MT Alphen aan den Rijn

Wij zijn tevreden als deze klacht zonder kosten wordt opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arend Bonder