Klacht: De BRUG weekblad

op 19 november 2017 over Axender in de categorie Reclame

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 21 november 2017 om 09:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u weekblad De Brug al weken niet heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat hier de oorzaak van is en ervoor zorgen dat u de Brug weer gaat ontvangen, zoals u dat van ons gewend bent.

Klantenservice
Axender BV

Bericht van Axender

1 jaar geleden - Geachte heer / mevrouw Kleisterlee, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling en zoeken uit wat er aan de hand is. Wij gaan ons best doen om te zorgen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht Kleisterlee G.H.

11 maanden geleden - Het is nu 20 Dec. 2017 en de klacht is nog steeds niet opgelost !!!!!!!!

Heeft op 20 december 2017 om 21:18 geantwoord

Het is nu 20 Dec. 2017 en de klacht is nog steeds niet naar behoren opgelost !!!!!!

Bericht van Axender

11 maanden geleden - Geachte heer / mevrouw Kleisterlee, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen uw teleurstelling. Wij hebben uw melding in behandeling en werken momenteel aan een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Kleisterlee G.H.