Klacht: De bezorging (slecht)

op 26 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 15-11-2016 geen krant ontvangen. Dinsdag 22-11-2016 ontvangen het Noord Hollands dagblad in de bus (geen Abonnement ) Zaterdag 26-11-2016 tweemaal het voorblad van de telegraaf ,geen sportkrant geen wekend bijlage en geen bijlage van de vrouw .

Gewenste Oplossing:

Geld terug of verrekenen met mij Abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 november 2016 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Bos,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet verloopt zoals u van ons zou verwachten.

Ik kan mij voorstellen dat u als abonnee probleemloos de krant wilt ontvangen. Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover om ervoor te zorgen dat de bezorging in het vervolg weer optimaal verloopt. Voor de dagen dat u De Telegraaf niet ontvangen heeft, verschuiven wij de betaaldatum. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet.

Tevens sturen wij u de bijlagen Vrouw en Vrij na zodat u deze alsnog kunt lezen.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door S.A. BOS