Klacht: De app werkt totaal niet, hioe kan ik nu een afspraak maken

op 14 februari 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 februari 2018 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Excuses voor de late reactie!

Wij hebben van de provider een aantal regels waar we ons moeten houden. Helaas kunnen we hierin geen uitzondering maken. Zo was het bij de levering van uw pakket noodzakelijk dat onze koerier uw ID bewijs en Bankpas zou controleren.

Ik heb begrepen dat het niet mogelijk was om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik kan er niet helemaal uithalen wat het probleem hierin precies is geweest. Zou u dit eventueel nog verder willen toelichten? Dan kunnen we kijken wat hier eventueel fout is gegaan.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door boeit niet