Klacht: De algemene service van Lufthansa vlucht LH583

op 07 juli 2012 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Ik ben met vlucht LH583 vanuit Cairo naar Frankfurt vertrokken, reeds met bijna een half uur vetraging, waardoor ik mijn aansluitende vluch al zou gemist hebben naar Brussel. Na goed 4h vlucht werd er vrolijk melding gemaakt dat ze zouden landen in Dusseldorf om bij te tanken omdat ze niet genoeg brandstof hadden om rondjes te vliegen boven Franffurt wegens slecht weer. We heben dan in Dusseldorf 2h aan de grond gestaan om dan te vertrekken naar Frankfurt aankomst in Frankfurt 22h45.Dan werd er melding gemaakt via de boordradio dat onze bagage niet meer werd uitgeladen en dat de vlieghaven gesloten was wegens nieuwe reglementering, en dat het grondpersoneel ons zou opvangen. Die opvang was er zeker niet, en het was een ramp over de ganse lijn, zeer onvriendelijk en onbeschoft personeel omdat er door de passagiers teveel vragen gesteld werden,Dan door uiteindelijk te vragen waar we naartoe moesten werd er gezegd naar de vertrekhal te gaan, en daar zouden ze ons helpen.Daar werden we geholpen door de een speech van 1 man, met de melding dat we een hotel mochten zoeken en dan de rekening zouden mogen opsturen naar Lufthansa om het geld terug te vorderen, en dat de burelen gesloten zijn tot de morgen, en we daarna terug mochten komen om de ticketten om te boeken. Er werd ons dan ook vriendelijk en met veel fierheid gezegd dat er veldbedden zouden voorzien worden en drinken in hal B, bij aankomst daar lagen er meer passagiers op de grond aangezien er meer passagiers waren dan bedden, het drinken was warmer en ondrinkbaar en het eten wat ze zouden geven was reeds op als wij daar kwamen.Nu dit is niet de eerste maal dat ik dit meemaak met Lufthansa 2 jaar terug na hevige sneeuw hebben ze ons door gans Duirsland gestuurd met de trein om dan uiteindelijk terug het vliegtuig op te gaan en te vliegen naar Brussel. En ook hier konden we op hotel gaan rekening betalen en opsturen naar hen,nu 2 jaar later nog steeds het geld niet,ik heb dit reeds lang als verloren beschouwd.Ik weet heel zeker dat ik zal proberen om deze europese vliegmaatschapij met afrikaanse mentaliteit zoveel mogelijk zal proberen te vermijden.Als dit gebeurt in Afrika wordt je nog geholpen met de moelijkheden die ze hebben en nog vriendelijk behandeld en met respect, dit is ver zoek bij Lufthansa. Ik ga dit ook melden in alle groote kranten in Belgie en staven met bewijzen.Foto’s en dergelijke.

Eens afstappen van hun ontouchbare imago omdat ze de grootste zijn ,en eens proberen menselijk te zijn en niet de pasagiers als speelbal te gebruiken. Wij hebben plichten en rechten zij omgekeerd ook.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Aken Joseph