Klacht: De afschuwelijke dienst van Canaal Digitaal

op 25 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 10 jaar ben ik abonnee van deze oplichtersbende.
Talloze malen heb ik in die tussentijd gebeld naar een 0900 nummer. 15ct per minuut!!
Eerst een ellenlang menu…daarna wachten……ONEINDIGLANG!!
En luisteren doet men daar niet. Zit nu aan een contract vast tot 2015 a 116 euro per maand. Heb ik NOOIT afgesloten.
Gelukkig heb ik het contract per 31-12-2013 kunnen afzeggen EN tot die tijd voor 63 euro!!!
Net werd ik door hen gebeld. Ze hadden een cadeau voor me,omdat ik 10 jaar abonnee ben.
Ben blij dat ik van deze oplichters af ben!!

Gewenste Oplossing:

Stoppen met deze geldwolven!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was.
Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 26-03-2013:
"WIj danken u voor uw feedback. We vinden het erg spijtig om te horen dat u slechte ervaring(en) met CanalDigitaal heeft gehad.
Ons systeem geeft aan dat, in overleg met de klantenservice, akkoord is gegeven op een vervroegde opzegging per 31-12-2013.
Hier is een schriftelijke bevestiging van toegestuurd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Hierna hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u onverhoopt nog vragen en/of opmerkingen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door harry010