Klacht: De ad medewerkers van de ad kadobezorging willen mijn vraag niet beandwoorden

op 13 juli 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, Ik heb 20 keer naar het ad klantenservice gebeld.ik word van het kastje naar de muur gestuurd.ik vraag aan de ad medewerksters waar blijft mijn ad kado.Ik heb een mail van het ad gekregen dat mijn kado na 08-07-2017 word bezorgd. Maar al de ad kado klantenservice medewerksters blijven ontkennen dat ik geen mailtje heb ontvangen. De ad kado klantenservice blijven maar ontkennen.na mijn derde betaling. Terwijl ik tig keer aangeef ik heb een mail van het ad kado klantenservice ontvangen.Na 08-07-2017 wordt mijn kado bezorgd. Tot op heden van het kastje naar het muur gestuurd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet.

A.eLMajaoui.

Gewenste Oplossing:

Ik wil u vragen om de ad kado alsnog naar mij toe te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AelMajaoui