Klacht: Datums komen niet overeen

op 20 maart 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Midweek weg gewonnen op vakantieveilingen, na drie keer de beschikbare datums te hebben gecontroleerd, zit er voor ons beschikbare midweek er achteraf niet tussen, dit blijkt pas na betaling van de veiling en alleen zichtbaar op coupon. Hoezo misleidend en oplichting

Datum beschikbaar maken of geld terug

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 maart 2017 om 09:45 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Jammer om te lezen dat de gewenste aankomstdatum niet beschikbaar is.

Tijdens de veiling wordt bij de beschikbaarheidskalender de beschikbaarheid weergegeven per park, voor zowel het weekend als de midweek.

Wij vinden het jammer dat u na het winnen van de veiling geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Op dit moment is het voor ons ook niet duidelijk om welke park en aankomstdatum het gaat.

Graag ontvangen wij via het e-mailadres webcare@vakantieveilingen.nl het ordernummer, de naam van het park waar men wilt verblijven en de aankomstdatum. Dan kunnen wij kijken of wij iets voor u kunnen betekenen.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door edward69@live.nl