Klacht: Datid OV8 hete luchtoven werkt weer niet

op 27 juni 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Zucht ………………. In 2011 deze hete luchtoven aangeschaft bij IKEA. Voor de 3e keer in 6 jaar tijd werkt de oven niet meer. De vorige 2 keer was het klokje in het bedieningspaneel defect. Nu opnieuw doet de oven niets meer – dit terwijl we de oven helemaal niet intensief gebruiken

Update; ik zit al 2 weken met een hete luchtoven die het niet doet. Slechts 1 standaard reactie per mail van IKEA dat ze het heel druk hebben. Ik moet zeggen dat de klantenservice van IKEA er niet beter op wordt de laatste jaren, schandelijk eigenlijk voor zo een groot bedrijf met zo veel klanten. Hoe langer dit duurt hoe harder mijn eisen worden, ik ben echt wel een beetje klaar met deze waardeloze hete luchtoven, bah!

Update: monteur is geweest, er was een onderdeel van het klokgedeelte doorgebrand. Doorgebrand dus, dat klinkt lekker veilig! Ondanks dat de oven nu \”gerepareerd\” is, op mijn eigen kosten a EUR 110 wel te verstaan, ga ik deze oven niet meer gebruiken.

We zijn pas tevreden wanneer we een goed en betrouwbaar werkende hete luchtoven hebben. Deze oven retour en daarvoor in de plaats een nieuwe, veilige oven. Indien daar een meerprijs aanhangt prima, maar de huidige oven gaat hoe dan ook retour IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Vreeling