Klacht: Dat kan nog wel drie dagen wachten

op 23 juni 2016 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn scootmobiel heeft een lekke band. Ik diende een reparatie verzoek in en liet weten per mail het antwoord te wensen en niet per telefoon.
Vervolgens hoorde ik boven de telefoon gaan… Ik mailde opnieuw en kreeg als antwoord dat ik niet tijdig gereageerd had en nu drie dagen kan wachten op een monteur.
Ik ben ernstig hart en vaat patiënt, en zeker met dit weer ben ik doodziek.
Daar heeft welzorg maling aan. En dat is niet de eerste keer, dit is meer regel als uitzondering.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als welzorg doet waar ze voor staan, even mijn lekke band maken. "Even" ? Ja normaal gesproken is het in hooguit 15 minuten gerepareerd.
Ik ben tevreden als ik gebruik kan maken van mijn scootmobiel en de bang gerepareerd is.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans2562