Klacht: dat gaat over een bedrag

op 22 februari 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik weet niet hoe komen ze aan mij gegevens.ze hebben alleen mijn naam en mijn rekening nummer.ik heb nooit aangemeld bij huurwoning.nl.
Ik vroeg hun af dat waar ik woon wat is mijn gebortedatum en heb ik ergens handtekening gezeten.dat vind ik raar dat ze een neppe account op mijn naam hebben ze gemaakt en hoe makkelijk kunnen ze mensen met je bankrekening nummer en email adres van mensen een neppe acoount maken bij huurwoning.nl.
Ik hoop dat iemand deze verhaal in behandeling nemen.

Wanneer ik tvereden ben dat ten eerste moet huurwoning.nl een veilig manier voor aanmelden regelen.zo kunnen ze voorkomen dat mensen niet meer kunnen neppe acoount maken op naam van andere mensen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:32 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door susul