Klacht: Dakschade door officiele dakdragers citroen

dirkrohr op 17 september 2021 over Citroën in de categorie Automerken

Beste heer, mevrouw,

wij hebben sinds 1998 een Citroen C3 bij u (gekocht/geleased middels private lease) met het kenteken SL-699-F.

Dit jaar hebben wij drie surfplanken meegenomen naar Frankrijk (een rit van 1000km). Het toegestane gewicht van 70KG hebben wij streng nageleeft en hebben speciale C3 Dakdragers gekocht van het merk Farad. Na terugkomst van de vakantie, en de dakdrager te hebben verwijderd, werden wij verrast door de deuken op het achterste deel van het dak.

Men zou toch verwachten dat, op het punt waar de dakdragers worden bevestigd, het metaal dik genoeg is om het gewicht te kunnen dragen?

Nu vragen wij ons af hoe dit kan als wij ons netjes houden aan de richtlijnen die worden gesteld door u en de fabrikant van de dakdrager.

Op de bijlage de foto’s van de deukjes en de wijze waarop wij de surfpanken hebben vervoerd.

In afwachting van uw reactie verblijven wij met vriendelijke groet,

Sarah Wigman en Dirk Rohr
Dommer van Poldersveldtweg 168
6523 DD Nijmegen
0031 6270 116 41

PS wij hebben een poging ondernomen om dit bij de Importeur te melden Maar daar ontvangen wij middels the Website van Citroen (middels het contactformulier) een formatische error?

Onderzoek waarom de dakstijl deukt op de plek waar de dakdrager gemonteerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citroën

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citroën nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkrohr