Klacht: Dagkaart betalen

op 03 juni 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Vandaag was ik in Delft. Ik zag geen bord met betaald parkeren, maar heb voor de zekerheid Parkmobile aangemeld. Na een uur wilde ik afmelden en zag ik dat de kosten van een dagkaart (€30,-) zijn gemaakt. Dit was heel slecht aangegeven. Echter ben ik van Parkmobile gewend dat je juist voor de geparkeerde minuten/tijd betaalt. Ik vind dit een hoop geld voor iets dat niet duidelijk is aangegeven. Op hun site zie ik geen contactgegevens om mijn verhaal te doen. Kan er nog iets geregeld worden?

Ik zou graag (een deel van) het bedrag terugwillen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Parkmobile

2 maanden geleden - Beste mevrouw Koç, Ik vind het vervelend om te lezen dat de parkeerkosten hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Het is helaas niet mogelijk om parkeerkosten- of acties te wijzigen noch te annuleren. Dit houdt in dat wij tevens de geselecteerde zone niet kunnen wijzigen. De parkeerkosten zijn geselecteerd in een zone wat correct is berekend. Wij geven in de app alle informatie aan over een zone voordat men een parkeeractie start. Voor in de toekomst wil ik adviseren om te allen tijde het zone nummer te controleren en de getoonde tarief informatie door te lezen. Zo worden onverwachte kosten voorkomen. Helaas dien ik u mede te delen dat, gezien de parkeerkosten juist in rekening zijn gebracht, wij kunnen niks aan de kosten wijzigen noch annuleren. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Voor nu wens ik u een fijne dag toe mevrouw Koç. Met vriendelijke groet, Customer service Parkmobile ^RK

Alle klachten die gemeld zijn door Zeyyy.38