Klacht: Dagjes uit App werkt niet

op 02 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn munten niet scannen, maar ook niet handmatig invoeren, hij geeft dan aan ; “de code kon niet worden toegevoegd”
Ik heb me al opnieuw gerigistreerd, met een ander wachtwoord geregistreerd. De app verwijderd en er opnieuw opgezet, maarhet mag allemaal niet baten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn stapeltje munten kan invoeren en kan gebruiken als korting op de dagjes uit die ervoor worden aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielovermars