Klacht: dagje weg naar keuze

op 17 augustus 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ik heb geen echte klacht, maar het gaat om het volgende; Mijn echtgenote, F.J.Zitman-Smittenaar, geb 06-01-1942, speelde zowel mee in de Vriendenloterij als de Bankgiroloterij; de laatste met lotnr. 41614-AA. Tot mijn grote leedwezen is mijn echtgenote in febr. j.l. overleden, reden voor mij om haar deelname te beëindigen. Keurig kreeg ik een bevestiging maar beëindiging kon pas per 1 april j.l. worden gerealiseerd. Op 21 april kreeg ik bericht dat in de trekking van maart een “dagje weg naar keuze” was gewonnen. Verleden week kon ik het eindelijk opbrengen om de prijs te willen ontvangen, maar toen bleek dat niet meer te kunnen, wellicht was de termijn verstreken. Is het mogelijk de prijs alsnog te ontvangen. Ik zou dan graag kaarten voor bijv. een dierentuin aan mijn kleinkinderen willen geven. In afwachting van uw reactie, met vr. groet, L.J.Zitman. (Email l.j.zitman@ziggo.nl)

Als aan mijn verzoek kan worden voldaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lajozi

1 maand geleden - Ik werd dezelfde dag dat ik de melding had gedaan telefonisch benaderd met de mededeling alsnog een code te zullen ontvangen zodat de prijs kon worden geïncasseerd. Tot heden heb ik niets gezien waar ik iets mee kan doen. Wellicht komt het toegezegde alsnog. Bevestiging van de klacht lukt steeds niet

Alle klachten die gemeld zijn door lajozi