Klacht: Dagje uit kortingsactie dwaling of bedrog?

op 24 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zouden wij voor ons en onze 3 kids kaartjes kopen via de app van dagje uit.
Alle munten ingescand en tickets besteld.
Bij kaartjes voor kinderen tot 1 meter lukte het niet korting te krijgen dus hebben we eerst de tickets besteld via de app die wel lukte en de laptop aangezet om de tickets voor de kinderen bestellen. Wat blijkt nou… het maximale aantal tickets voor kinderen tot 1 meter is bereikt en die kunnen vandaag niet besteld worden, hoorde ik van een Medewerkster van Mr. Ticket.
jammer dat dit niet duidelijk op de site vermeld staat voor mensen.
Het gaat niet om de €15,- extra die wij nu moeten betalen maar om het principe, zo ga je niet met je trouwe klanten om Jumbo.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als er een goede plan van aanpak komt.
Er zijn mensen in Nederland voor wie €15,- erg veel geld is en die vandaag van een erg kouwe kermis (plopsa) thuis konden komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mf Kalloe