Klacht: Dagje uit kaartjes

op 05 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Jumbo Op 1 Mei heb ik 4 kaartjes besteld met de kortings aktie van Jumbo.
Ik heb ook meteen alles betaald, tot op heden echter geen enkel kaartje mogen ontvangen!
Vreemd, hoe lossen we dit op??
Mvg A vd Wolk

Gewenste Oplossing:

Als ik alle kaartjes binnen heb, en het daadwerkelijk ook goed verloopt bij de keuze die ik gemaakt heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvdWolk