Klacht: Dag vrij genomen voor niks en duur fornuis kapot laten vallen

op 02 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

31 juli j.l zou mijn fornuis opgehaald waar de deur van oven defect was terwijl fornuis 2 weken oud. Coolblue gebeld uitstekende service zou fornuis opgehaald worden en kregen nieuwe geleverd. Dynalogic zou maandag tussen 8:00 en 13:00. Niet dus terwijl in email bevestiging heb. Ik bellen ja foutje komen dinsdag 1 augustus. Dan komen 2 jongens de fornuis meenemen die makkelijk gerepareerd kon worden, laten hem buiten kapot vallen omdat er 1 zweethanden had ( waarom geen handschoenen aan ook ivm scherpe kanten) . Maakte niet uit zeiden ze fornuis was toch kapot??? Nog nooit 849 euro zo op stoep kapot zien vallen. Jongens waren vriendelijk maar dit kan toch niet. En 2 dagen thuis moeten blijven voordat geleverd werd.

Compensatie voor 1 dag extra thuis.
Verder hoop ik toch niet dat Coolbleu denkt dat wij dit fornuis gesloopt hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte mevrouw Van Lottum-Thiel,

Onze oprechte excuses voor deze vervelende ervaring! Er is hier een melding van gemaakt richting de leidinggevende van de koeriers om te voorkomen dat hier nog misverstanden over zouden kunnen ontstaan. We kunnen ons voorstellen dat het inderdaad handiger was geweest wanneer de koeriers hier handschoenen voor hadden gedragen. Dit voorstel zal dan ook worden doorgezet zodat we dergelijke situaties in de toekomst hopelijk kunnen voorkomen hierdoor.

Wat betreft de afspraak die geannuleerd is kunnen we aangeven dat deze helaas niet was ingepland in de route zoals de medewerker van het Call-Centre u ook heeft aangegeven. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Uw verzoek tot compensatie kunnen we helaas niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

We begrijpen dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hopen we u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 12:34 geantwoord

Heeft ons tijd gekost terwijl we ook geld hadden kunnen verdienen. Vind erg gemakkelijk excuses en moet je maar mee doen. Moet ik eens doen dan gaat het mij geld kosten

Alle klachten die gemeld zijn door Tam1968