Klacht: Dag vrij genomen voor niks en duur fornuis kapot laten vallen

op 02 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

31 juli j.l zou mijn fornuis opgehaald waar de deur van oven defect was terwijl fornuis 2 weken oud. Coolblue gebeld uitstekende service zou fornuis opgehaald worden en kregen nieuwe geleverd. Dynalogic zou maandag tussen 8:00 en 13:00. Niet dus terwijl in email bevestiging heb. Ik bellen ja foutje komen dinsdag 1 augustus. Dan komen 2 jongens de fornuis meenemen die makkelijk gerepareerd kon worden, laten hem buiten kapot vallen omdat er 1 zweethanden had ( waarom geen handschoenen aan ook ivm scherpe kanten) . Maakte niet uit zeiden ze fornuis was toch kapot??? Nog nooit 849 euro zo op stoep kapot zien vallen. Jongens waren vriendelijk maar dit kan toch niet. En 2 dagen thuis moeten blijven voordat geleverd werd.

Compensatie voor 1 dag extra thuis.
Verder hoop ik toch niet dat Coolbleu denkt dat wij dit fornuis gesloopt hebben.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tam1968