Klacht: Dag na ontvangst goedkoper

op 21 juli 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 juli slippers besteld in de sale voor 49,99 en op 20 juli ontvangen.
Dag erna op 21 juli zie ik ze verder afgeprijsd naar 39,99.
Klantenservice gebeld,ze konden er niets aan doen.
Fijne regel binnen 2 weken terug sturen en geld terug,maar 1 dag later 10 euro goedkoper en dan kunnen ze opeens niets doen.
Nooit zal ik er nog iets bestellen,waardeloze service!

Gewenste Oplossing:

Als ze de 10 euro hadden terug gestort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Bericht van Sacha

7 maanden geleden - Beste Debbie, In tijden van Sale kunnen de prijzen verschillen van dag tot dag. U bent op het moment van aankoop akkoord gegaan met de toen geldende prijs. Echter hebben wij onze service hoog in het vaandel staan en vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn. Wij hebben dan ook het verschil van € 10 aan u overgemaakt en dit zal binnen 4 werkdagen zichtbaar op de rekening staan. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Salutations distinguées, Mit freundlichen Grüßen, Sacha

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sacha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sacha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sacha

Heeft op 16 september 2016 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dpfennings