Klacht: Misleidende verkoop

T. Saddiki op 26 november 2021 over CVMaker in de categorie Internet Diensten

Ik ben geheel ontevreden over mijn ervaring met CVmaker.nl. Bij het betalen (€2,49) van een opgestelde cv is nergens vermeld dat ik daarbij een lidmaatschap afsluit (€14,95). Daarnaast is het ontwerp, waarvoor ik betaald heb helemaal niet hetzelfde als het ontvangen ontwerp. Dit valt juridisch gezien onder misleidende verkoop.  Ik heb hierover ook een bericht gestuurd via de online chat, maar daar is niet op gereageerd. Hier ben ik niet van gediend. Vervolgens heb ik een e-mail gestuurd naar de klantenservice van CVmaker.nl. Op deze mail heb ik een onprofessionele reactie ontvangen en hierin werd duidelijk dat de schuld op mij werd geschoven. Ik zou anderen graag willen waarschuwen voor dit bedrijf.

Ik verzoek CVmaker.nl mij tegemoet te komen door het bedrag (€14,95) van het lidmaatschap, waarvan ik niet op de hoogte kon zijn (i.v.m. misleidende verkoop), aan mij terug te betalen.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CVMaker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T. Saddiki