Klacht: Cv ketel kapot hele dag wachten en niet komen

op 11 oktober 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

nog geen maand terug kwamen ze de cv maken duidelijk gezegt dat hij leeg loopt maar meneer heb een zekering gemaakt wat dus duidelijk het probleem niet is aangezien ik weer fout code 6 heb. Dus geen warm water en niet douchen komen ze het maken tussen half 2 en 5 is het 5 uur en is er niemand. Bellen kantoor gesloten spoedlijn gebeld ja voor het avond zijn ze er ik heb gezegt moet mijn dochter halen nummer doorgegeven zouden bellen als ze voor de deur staan. kwart over 7 nog niemand maar weer spoedlijn gebeld o ja zijn geweest maar er was niemand jullie zouden toch bellen onbegrijpelijk hele dag wachten en kutte voor niets. Wil graag douchen met kinn 6 jarige kind en de kachel aanzetten savonds zou ok wel fijn zijn. Ik ga niet weer hele dagen wachten kom graag met een vaste tijd en redelijk op tijd of op ze minst met een belletje.

Als ze komen en op tijd komen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Melmel