Klacht: cursus inleiding recht

op 19 november 2013 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Voor mijn dochter, de module inleiding recht voor commerciele
economie aangevraagd. Volgens de klantenservice was dit mogelijk. Wij ontdekten echter, toen zij zich op wilde geven voor het examen, dat dit alleen in oktober mogelijk was. Volgens de site van N.T.I.kon dit dagelijks op verschillende locaties door heel Nederland. Toen kwamen wij erachter dat zij de verkeerde cursus had ontvangen, n.l. inleiding recht SPD. Omdat mijn dochter alleen het examen hiervoor af wilde leggen, dus verder geen gebruik maken van de cursus op zich, is zij er dus met het aanvragen van het examen achter gekomen. Mevrouw Beltman van de klantenservice werkt niet echt mee aan een oplossing, het enige waarop zij blijft hameren is, dat mijn dochter examen moet doen. De “cursus” bestaat uit een paar boekjes, die dus niet gebruikt zijn, er is door docenten geen huiswerk nagekeken. Mijn dochter heeft hierover verschillende mails naar mevrouw Beltman gestuurd, ik heb vorige week een mail naar haar verzonden, tot nu toe zonder resultaat. Je krijgt geen enkele reactie. Alle rekeningen zijn voldaan, dus doen ze niets meer.

Ben bereid om de boekjes van de "cursus" terug te sturen, en dan wil ik het totaalbedrag ontvangen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Schenkels, Deze klacht is helaas open blijven staan, maar buiten deze site om heeft contact plaatsgevonden, waarbij besproken is dat de module waarvoor uw dochter heeft ingeschreven niet kan leiden tot een officieel resultaat dat tot EC's zal leiden en dus ingebracht kunnen worden bij de Fontys opleiding van uw dochter. NTI is van harte bereid de inschrijving aan te passen naar een module die hier wel toe zal kunnen leiden. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:17 geantwoord

Geachte mevrouw Schenkels,

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door jaquette