Klacht: cursus betaald voor 3 personen terwijl er helaas slechts voor 2 personen plek was vanwege overboeking

op 15 december 2017 over Bij Robert in de categorie Bakker

Ruim 4 maanden geleden, op 15 juli, een klacht bij Bij Robèrt ingediend i.v.m. een cursus op 25 juni, met ordernummer 4803. Het was een cadeau om samen met mijn schoonzus mijn moeder te verrassen. Helaas bleek de cursus overboekt te zijn waardoor we i.p.v. met 2 personen met 3 personen aan een werkbank stonden wat niet de opzet is van deze best prijzige cursus. Degene die de cursus gaf was ook verbaasd hierover, omdat er een maximum aantal deelnemers is om dit soort situaties te voorkomen. Een klacht hierover heeft helaas niet geresulteerd in een passende oplossing. Aanvankelijk werd er wel gereageerd op onze klacht maar toen we voorstelden om de kosten van 1 persoon te restitueren, werd er op verschillende contactpogingen geen gehoor gegeven. Het voorstel van Bij Robèrt om 10% korting te geven op een cursus vinden we geen passende oplossing aangezien we ver weg van de locatie wonen. Bovendien vinden we het bedrag niet in verhouding staan met de situatie. Vandaar ons voorstel om het bedrag van 1 persoon te restitueren, dat is wel zo correct. Niet op ons bericht van 20 augustus, noch op de herinneringen die we 14 september en 13 oktober hebben gestuurd na het uitblijven van een reactie, is gereageerd. Op een laatste poging op 22 november om voor 1 december het geld te restitueren is geen gehoor gegeven. Daarom zien we helaas geen andere mogelijkheid dan om het via klacht.nl op te lossen. In eerder contact met de management assistente werd ook aangegeven dat de situatie van overboeking een fout was. Teleurstellend dat er uiteindelijk niet een passende oplossing wordt aangeboden, dat hadden we niet verwacht van een dergelijke organisatie, ook aangezien de medewerkers in de bakkerij winkel en bij de cursus enthousiast en professioneel over kwamen.

Wanneer €84,95, de kosten van deelname van 1 persoon, gerestitueerd wordt. Deze situatie heeft ons veel onnodige tijd gekost, aangezien er zo moeizaam gereageerd wordt, maar dat laten we verder maar buiten beschouwing.

Alle klachten die gemeld zijn door linda_w